Sunday, May 13, 2012

aku suka tomboy ?

ini serius. serius. serius. serius dan memang serius.. !! see.. serius gila aku kan ?

kalau tengok tajuk tu, peh.. memang aku dah gila. memang dunia nak kiamat dah nih. adoiii !

aku jatuh cinta kat dia ni ~












This is Zee, Thailand's latest hit.

Omo.... comey-hensem-meletop gila baq ang....

SHE, yeah, SHE is one of the hottest Tomboy in Thailand. 1st tengok aku pun x tau dia ni pompuan. di ulang, pompuan. heh.


ni pun kebetulan aku jumpa tadi kat youtube. tak syak langsung dia pompuan, sebab suara totally garau-garau cam laki. dada flat. badan pun memang 100% laki. tapi bila baca-baca komen kat bawah tu...
terus google....
and....
OMG.

okay =,=''

tapi lagu-lagu dia memang best!
tak caya ?

selamat menonton. hihi 











p/s : why is she so fucking handsome ? grr...



2 comments:

holloW gIrL said...(✿ ♥‿♥)

hg mmg pelik2 :P

Miss Lexus said...(✿ ♥‿♥)

hollow girl :
haha.... aku memang pelik. aku terima ayat tu tanpa kecik ati. kehkeh :P