Friday, October 12, 2012

Friday.

uwaaa... rindunya nak merepek kat sini.... dah lama tak datang. kalopun x da org baca blog aku, ada aku kesah? hihi gurau jaa...

penatnya hari ni.... tapi takla penat sgt... bangun pagi tadi, ingatkan nk buat asignment kat library tapi tak jadi pulak. last2 pukul 3 baru keluar pi jumpa SV. aku dah jadi student tahun akhir tau. so, kena la buat projek sarjana muda. syarat utk grad . =,=

fyi, aku tersangat lah x suka sangatt nak buat researh ni.. tak suka hokay. tapi apakan daya, dah nama pun student kan... so p jumpa SV td, dia bagi semula kertas komen yg penuh dengan contengan panel2. SV aku suruh balik betulkan bab 1, and start bab 2. Alhamdulillah... Opss lupa nak bagitau, hari rabu hari tu, 10/10/12 adalah hari yg paling menggerunkan aku tau. mau taknya, aku ni dah la penakut, ketaq, seram sejum and suma lah kalo nk kena present neh... sorang2 plak. depan 3 panel plak... peh... memang lah kan....tp alahmdulillah, berkat doa mak aku, usaha, aku berjaya jugak present. hoyay! tapi ni baru present utk backup tajuk taw..ada lg 2@3 kali lagi kna present...wuwuwuuw.....

berbalik pada aktiviti hari nih.. macam besa pukul 4 aku masuk keja....pkul 10 balik, tp syok hari ni x ramai orang sgt...so aku pun x lah letih terkelepik mcm mggu lpas...huahua... tp x tw lah esok cmna...ramai ka tak...tapi x kesah lah kn...nama pun kerja... untung tw keja kat kedai mkn ni...kalo lapaq, boleh makan, kalo dahaga, bleh minum... ahahah. tapi x sesuai ssgt utk org yg berdiet. heh.

okeh lah, rasanya stakat ni dulu utk hari ni... esok jumpa lagi ya wahai blog. selamat malam !


kiri : mak . kanan : maknjang.
p/s : rindunyee kat mak saye :'(



No comments: