Saturday, April 28, 2012

korean daily dress


Assalamualaikum...
woot~woot~
apa khabar awak?
harap-harap awak sihat-sihat belaka.
(•‾⌣‾•)و

semalam kan aku pi kolam renang kat Keluang.
sebab dah bosan sangat-sangat kat rumah. nak pi sorang-sorang takut lak..hee ~
duk planning dari awal minggu lagi. ajak si fira classmate aku.
sebab tak ramai yang suka benda-benda camnih.
pastu paksa lulu ikut.. haha.. terbaiikkkk.... (ㆆᴗㆆ)

and banyak sangat masalah yang berlaku kat sana.
okay, aku tak mau cerita panjang pasai ni.
sangat menyakitkan hati hokay. dush !

----------------------------------------------------------------------

berbalik kat tajuk, dulu, kini selamanya...
aku minat tersangat dengan pakaian ala-ala korean nih.
huiii....~ tak kesah lah camna rupa bentuknya.
kalo nampak comei kat mata aku, terus rasa macam nak beli.
tapi baju-baju yang aku suka jarang nak jumpa kat kedai-kedai.
selalu online blogshop ja ada.
tapi tak kesah lah kan.
dapat tengok x dapat beli pun okay paaa....

(●♡◡♡●)

bak kata alah membeli menang memakai.
heh.



budak gila korea. kena kutuk tak pa. janji hati puas.
keh keh


p/s : tengah menelaah hangul
(♡ ╹◡╹ ♡)


No comments: