Monday, November 12, 2012

aku hanyalah lipan


 hai. aku lah serangga. nama aku lipan. aku dilahirkan dan dibesarkan di lubang floortrap tandas rumah no. 19 taman **** kat parit raja. lubang tu sangat sejuk, nyaman, takyah pasang airkon dah... besttt je...... sejuknya takyah ceta...




aku ada satu tabiat. aku sukaaaa sangat ganggu tuan rumah bila dorg masuk toilet.
time tu aku akan keluar merayap2 menakutkan dorg. dorg pun apa lagi - menjerit-jerit lah lps tu cepat2 keluar tandas. banyak kali jugak taw aku buat feel macam nie... hehehe... nikmat mengganggu orang ni tersangatlah best.. macam makan ayam bakar. erk. tapi aku x pernah makan lah. aku amik pengalaman tuan rumah jerk. 


satu hari, macam besa lah, aku dengar tuan rumah masuk toilet... aku pun apa lagi, cepat2 lah aku keluar dari lubang nak mengusik...ala, macam biasa.. pastu aku pun cepat2 gi merayap dekat dinding. masa tu tuan rumah tengah bilas baju.. dia jerit kejap pastu cepat2 keluar. tak sempat aku nak feel ganggu tau.... baru ja aku nak masuk lubang semula, tetiba aku rasa badan aku panas sangat-sangat macam kena air panas... baru ja aku nak pandang atas tengok apa yang berlaku, sekali lagi aku rasa kepanasan. okeh. aku memang kena simbah air panas pun. sakit dan pedih sangat. aku tak mampu lagi bertahan. tamat lah riwayat aku kat situ... kejam kan cara kematian. tapi.. ni pun salah aku jugak suka mengganggu. badan aku yang warna merah merah hitam pun bertukar lah jadi warna yang pudar pudar sikit.. ala...macam ketam kena rebus tu...



ni lah rupa tuan rumah tu...



lepas ni, aku tak boleh la ganggu dorg lagi... tapi takpa, anak cucu aku masih ada... HAHAHAHA.

#aku lipan jahat#

5 comments:

mummy alisha said...(✿ ♥‿♥)

meremang bulu roma... remove la word verifications tu.. susah nak komen

mrS pinu said...(✿ ♥‿♥)

geli geli geli ngan lipan..huwaaaaaaaaaaaa.....ati2 t anak cucu die dtg balas dendam..hahahahaha

Miss Lexus said...(✿ ♥‿♥)

@mummy alisha : banyak tau lipan tu kat rumah ni. selalu je kluar.

# thanks igtkn verifications tu.... dh buang dah... nnt bleh la komen slalu ..hihih :)

Miss Lexus said...(✿ ♥‿♥)

@mrs pinu : hihihi... anak cucu kecik x per... jgn atok nenek dia datang dah laa. hihi

LiaNa YuSoF said...(✿ ♥‿♥)

sejak digigit lipan, saya fobia dan benci dgn lipan.. huhuhu...