Friday, November 16, 2012

i love you more momo


kadang-kadang bila kita buat sesuatu yang tak dirancang tu memang best kan?

sebabnya hari ni memang aku buat benda tak rancang ni... oke tajuk kali ni memang macam erkkk je kn. x per... sebab momo lah aku hepi.  sayang momo lebih lebihan lah !

kisahnya macam ni. pagi tadi bangun-bangun pagi badan terus rasa macam lemah semangat macam nak tido terus malas nak bangun. sebab rasa macam tu, mula la nak cari idea nak bagi hilang rasa tak bagus tu.
dah dapat idea ! roomate nak balik kg, selalu dia balik naik bas je dari sini. tp hari ni dia nak beli barang kat BP-Mall. aku pun apa lagi, idea aku adalah offer nak pi hantaq dia lah !, tp kt bp-mall jelah. kuikui.. tapiii pi dgn momo tau. huiiii... tengah hari rembang,panas lit2 haaa...x peerrr....janji bleh pi BP. (BP=batu pahat)

merempitlah 2,2 orang gadis ayu nih dengan momo dari parit raja ke batu pahat. okey. dah 2 tahun aku duk sini tapi tak pernah lagi lah aku bawak moto sejauh tuhhh. bahaya beb. orang yang duk sini tau lah jalan kat sini bahayanya camna. tapi entah hantu apa yang merasuk hari ni. teruss pi tak pikiaq apa dah.

yang paling besttttttttttttt sangat hari ni sebabbbbbbbb aku nak tengok movie ISTANBUL AKU DATANG ! last-last dapat jugak....waaaa... best sangat crita niiiii. best best. kalo ada orang nak ajak aku pi tengok lagi sekali pun aku nak ! phewww... so sweet lah lisa... :) nasib ending dia macam yang aku nak. kahkah... so, sapa-sapa yang tak tengok lagi tu. sila-sila lah. kompom tak nyesal..

malas tulis panjang, bukan ada orang nak baca pun. huahua.... layan gambar jelah...zasss....

omo... comel sangat lisa dalam ni.... beto pun. love both.. tapi tomok...erkk....=,=''


sambil tunggu nak masuk dalam, amik dulu pic sebutir dua buat bukti bagi kawan-kawan jeles kan. keji.


cerita yang best. my roomate ni sampai nangis2..opss....
5 bintang aku bagi. nah amik.
.
.
.
.
.
.
.
lepas keluar wayang laju-laju pi order takoyaki. sedappnyaaa... masih terbayang makanan kegemaran  =,=


bila lah nak siap nie... nak makan. nak makan. grrr..



yayyyy... akhirnya sampai jugak ! big smileeeeeeee.... comel ja my roomate ni senyum kankan

tadaaaaaaaaaaa...


nyummm..nyuumm... jemput makan.... bismillah....



lepas kenyang masing-masing ikut haluan sendiri. sorang ke melaka lagi sorang balik parit raja..
sampai parit raja beli ais krim kegemaran, makan sambil feeling bawak moto. waaahhh. sorang-sorang pun jadi.

nilah momo kesayangan pujaan hati jantung. big hug. muaahh muahh oke haku memang over... =,=



okeh. tu ja. jumpa lagi bye ! :)

1 comment:

hazanis said...(✿ ♥‿♥)

Haishh ni yg xsabar nk tgk instanbul aku datang ni sebab aa lisa yg comel.:))