Thursday, January 3, 2013

Ya Allah ! 1016P

Tadi aku pi library konon-konon nak study. pi pun dah dekat pukoi 3 pm. semangat neh.. bawak buku, laptop, ayaq, pen, kertas, hp, beg, diri, .........Zzz.....

cari port leklok, duduk sopan-sopan. on laptop, buka facebook, chatting sat, buka web uthm, cari soalan final, belum jumpa lagi. tup tup... Zuppp... laptop aku terr off sendiri ! aku tekan butang on, diam. tekan lagi. diam jugak. Ya Allah Ya Allah Ya Allah, cuak gila dah aku time tu. mau ka dak, segala psm a.k.a fyp aku tak buat backup weii.. mampuih kalo hilang. mana aku nak korek balik. dush !!

banyak kali try on tak buleh-buleh jugak, last-last bangun, kemas-kemas barang terus cari pintu jalan pulang.... oh mannnn... see, niat aku nak study kan? alih-alih apa pun tak buat. cis ! sia-sia minyak moto, tenaga & kudrat pi libry tengah hari buta. apa pon tak dapat.

balik rumah apa lagi, cepat-cepat try on balik laptop. kali ni aku tanggal bateri, guna charger ja.. Alhamdulillah oke! Leeegggaaaa ya amat. pa lagi laju-laju la aku transfer apa yang patut masuk dalam pendrive. siap! terus on blog update entry nih. muehehe..

1016P, aku sayang gila wei kat hang ! jangan buat perangai lagi hokay ! boleh koma aku sakit jantung tau dak ! dah dua tahun kita bersama nih. wuwuwu...


eeePC 1016P . comeiiiii kan ? :P

No comments: