Monday, March 19, 2012

Apakah sukan yang paling femes sekarang ?

.
.
.
.
.

Assalamualaikum....

Annyong....

hai, saya domo yang fotogenik :P

................................................................................................

17-Mac-2012

hari ni ada perlawanan futsal anjuran fakulti aku.
penyertaan tahun 1 sampai tahun 4.
pastu setiap kelas wajib hantar wakil.
kemain lagi geng kelas hantar 2 team.

" ROADBLOCK & KEBABOM "

aku pon semangat tulis nama aku kat borang. aku nak join team Roadblock.
oleh sebab aku ni urusetia pada hari tu, so aku tak dapat join lah depa main.
sedih jugak lah aku.
kaki aku gedik-gedik ja ni nak tendang bola. (padahal sepak angin yang terer, bukan bola)
uhh =,=
serius aku teringin kot nak terer main futsal ni, macam cool ja kan even aku tak minat bolasepak. haha.

game start pagi-pagi pukul 8, semua pon dah semangat nak main.
haram tak warming up pon kawan-kawan aku neh.
group pempuan suma ada 8, depa buat main liga.
kena lawan 8kali lah sapa yang masuk.
hahaha..
cam nak mati dah aku tengok.
besa la pompuan kan jarang bersukan.
sekali main dah semput-semput lah..
cian plak.. haha

time pagi tu semua okay lagi, fresh lagi. mai dah tengahari, panas lik-lik. pakat duk merungut dah lah kata penat, dah sakit-sakit badan. nasib lah main sampai pukoi 5 ja. team yang tak habis main sambung esok pulak.
balik rumah petang tu, terus hujan. apa lagi. aku pon terus boom lah sampai dah maghrib baru terjaga. tehee =p

.........................................................................................................................

18-Mac-2012

hari ni dah tak ramai dh orang mai tengok. ada banyak jugak team yang tarik diri sebab ada komitmen lain.
tapi team aku still ada lagi 2 game.

lawan-lawan, dah habis. okay fine. aku tak sempat pon nak masuk main. cet..
konon-konon mula tu nak gantilah kawan-kawan aku ni kalo ada yang dah penat sangat.
rupanya depa dah kebal hari ni... grr...

pas suma dah siap, kami semua terus gerak p MCD.. :)
(liza belanja aku sunday stoberi. tQ hun :))
lepas kenyang, depa terus gerak balik rumah. aku pulak kena stay kat situ lah sampai game habis. padan muka aku kan. sorang-sorang. petang tu hujan. nasib baik lah game sampai petang ja. aku duk kira nak balik dah time tu. dah la asignment aku tak buat apa lagi, esoknya kena hantaq. haha.. memang jenis last minute punya olang woo...teruk-teruk...

tak best la kan kalo ada karangan ja tak da gambaq... hehe. so ni gambaq dia.


# si ida mok mok ni memang suka makan :P (kanan sekali)
.
.
.
.
.
.
.


# aksi melampau sampai senget mulut. ok bhai :))








No comments: