Tuesday, March 13, 2012

hari-hari yang sama






Assalamualaikum & Annyong ! :)





Apa khabar semua ? hope semuanya sihat-sihat makin sihat lah kan.. macam mana hari korang harini?>_<

Aku pulak, hari ni adalah hari yang agak indah jugak lah bagi aku. tehee.... sebab, ada 1 kelas ja...pastu sat pulak. 2 kelas batal. haha... happy lah hang kan.. grr..

Tapi ada lagi benda yang buatkan aku lagi happy hari ni ( meja belajar dengan tilam aku dah sampai ! yay ! nanti boleh lah lepak kat meja study ja. ekeke )





* banyak kan barang aku *


pastu mesin basuh pun dah sampai jugak. owh owh owh... nanti aku mesti selalu rajin basuh baju lah ). betul lah sangat tuuu....




Tapi ......



ada lagi tapinya,
asignment aku tak siap lagi. khamis lak nak hantar. hadoi... rajin kan lah wahai diriku....





dah stop berangan, aku nak siapkan kerja ni. jumpa lagi nanti :)



p/s : vanilla coklat tadi best laaaahhhh !! mungkin sebab hero kot... kalo si botak dalam cerita pelangi kasih tu jadik hero , tobat aku tak tengok dah. geli kot ! gagaga...

No comments: