Friday, March 16, 2012

hari yg che-ria !

Assalamualaikum...

wah, tajuk tak leh blah gitu... ceria sangat lah bangun kul 11 am.. huahua..
alasan : semalam tak leh tidoq kes nyamooouk duk kerumun ( baca : hurung ) banyak sangat. tak leh tahan sih.. jadi sebab tidoq sayop, jadi harus la makit sayop kan.. hihi..


tak sabaq nya tunggu kelambu yang mak pos sampai...tapi lambat lagi lah. mak pos hari ni = jumaat. esok sabtu = cuti, ahad pon = cuti.
so aku akan tidoq dalam nyamok lagi lah dalam masa berapa hari nih.. grr... serius aku tak suka. kawan aku kata aku cerewet. yes i am. aku nak jaga sebelum terlambat. sini kawasan denggi, memang lagi bahaya lah. kat kampung nyamuk gigit besaq gajah pon tak tak pa. nyamuk sihat.


tadi pas bangun-II pagi terus kemas-II rumah.. praktis diri nak kawin nanti.. >.< haha. padahal just basoh cermin tingkap ja pon.. basuh baju, panaskan mee goreng yang mak roomate bawak semalam trus ngap depan tivi. malas kan ? aku ingat nak masak tadi tapi memang malas lah senang crita. makan ja apa yang ada janji tak kebuloq. hihi


bukak tivi tv3, tengok cerita ni macam best, lupa pulak aku tajuk dia apa. tapi meleleh-II jugak lah tengok. sedih sangat duh. kisah suami isteri. suami dia kerja tukang baiki kasut, bini dia suri rumah ja. ada anak sorang. 1 hari bini dia terserempak dengan ex-bf dia, yang laki dia ni plak duk jeles tak tahwan hala. bini duk setia lek lok duk p tuduh kata curang. gila. yang selebihnya aku malas nak taip. hakhak... :P



..............................................

p/s : makan malam kat kedai "abang comel" bak kata kawan aku (tapi aku tengok tak comel pong. dush). order nasik goreng kampung pedas. sekali dapat nasik memang ho liao.. pedas nak mampus. pedih perut aku. jangan sakit perut sudah =,=




No comments: