Tuesday, June 5, 2012

Alone Again

pic :: teringin nak pi tempat camni.

alhamdulillah,
sampai jugak aku kat Johor pagi ni..

kelam kabut semalam naik bas.
bas pukul 8.00 malam, tapi gerak dalam pukul 7.53 camtu lah.
siap ugut-ugut lagi pakcik tu nak tinggal sapa yang lambat. LOL
padahal bukan lambat pun. tak sampai pukul 8.00 lagi kot. ceh..
nasib aku sampai awai jugak semalam.

bekal aku bawak untuk selesa atas bas,
jeng-jeng : bantai dengan selimut.
tidoq lena kot. haha!
teruk..
nasib sampai pagi tadi kawan aku gerak.
kalo tak, dah melepas sampai ke JB dah.

oleh sebab minggu ni study week, so aku kena rancang elok-elok..
Planning untuk hari ni ::
selasa - study finance dulu... buat apa yang patut....
sekarang, mau tidur dulu.... walopon tidoq atas bas semalam tapi tetap letih....
8.00 malam dari Kangar - 7.00 pagi Batu Pahat.
lenguh badan.


p/s :: mesti buat yang tebaik ! caiyok ! walaupun bersendirian. kuatkan semangat !

No comments: