Friday, June 22, 2012

kisah roti jala

kisah roti jala ni. kisah kami. kami bertiga.
roti jala yang dibuat untuk dimakan dengan serawa durian dan gulai ayam sambil study analisis struktur itu hari.

kisah roti jalan ni sebenaqnya lama dah nak buat tapi asyik tertangguh sebab tak dak pan yang sesuai. kalo guna pan yang biasa asyik melekat ja apa nak jadi kan. jadi roti tibaq kain buruk jalah. oleh sebab aku balik kampung minggu study week hari tu, aku pun curi-curi lah bawak pan yang hitam manis soo sweet jenis tak melekat tu. so, roti pun menjadi sweet. dan sedap dimakan juga. :P hang memang sweet lah pan. kehkeh.

percubaan kali pertama liza. kehkeh...macam na nak lipat ni.. jahatnya aku gelak. :P
percubaan liza kali kedua. hikhik :P tak habis lagi gelak..
Lulu punya part... hua hua. lagi kuat aku gelak. ceh.
Ni lak aku punya, bajet paling cantik lah cara aku menjala. heh. habis gelak kat kawan-kawan yang kat atas tuu.
cincai gila.. haha. takpa. janji rasa dia best. SS . 0__0    ( sila abaikan juga dapur yang berminyak sepah tu. huhu )
tak cantik pun tak pa.. janji licin. bagi kat kawan-kawan sorang sikit. lenkali buleh buat lagi. penat tau menjala 4 botol semua ni. berpeluh-peluh haku. huhu. aku guna botol biasa yang letak kicap kat kedai makan tu ja. sebab tu rupanya tak molek sangat.

Ni lah rupa botoi yang aku guna.
Sepatutnya guna yang ni.
Gambaq roti yang dah siap ? alamak, takdak pulak dengan aku.hihi.. lain kali update ! :)

No comments: