Tuesday, May 1, 2012

2 days 1 night


Assalamualaikum !

cuti hari pekerja. best ke?
hurm. sebab aku bukan pekerja lagi (student)
maka aku isytiharkan cuti banyak-banyak adalah tak best ! sebagai student lah.
sebab cuti banyak mana pun, asignment tetap berjalan bertimbun.

-slide HE-finance-peralatan binaan-keusahawanan-
semua duk tunggu aku neh.
hui ! (◕╭╮◕)
~tabah~


dulu aku pernah kerja
-kerani-
time kerja isnin-sabtu-cuti-ahad-ja
kat tempat kerja ada 2 orang bos -tu pun jarang ada kat office-
yang lain-lain semua indon & bangla.

bosan amat !
takda masa nak pi bersenam kat mall pun
time tu kalo ada cuti camni mesti rasa bahagia yang amat
rasa macam nak makan roti jala banyak-banyak cicah susu pekat. heh

cerita pasai roti jala, tadi aku p beli acuan. kemain lah teringin nak buat.
last-last jadik ketayap. okay, foine~
memang x jadi langsung. aku tengok pon malu.
-haha-

tapi rasa tu boleh tahan lah -pujuk hati sendiri-
nanti nak cuba lagi.
/人 ‿‿ ◕人\


..........................................


To ana : Palangga ko ikaw !
sebab sudi luangkan masa same-same
2 days 1 night !
ehe.... (¬◡¬)

maapkan saye kalo ada salah silap.

oleh sebab kami taktau nak buat apa dah time ni,
so main masak-masak lah versi dewasa.
maka, ni lah jadi nya.



(ΘεΘ;)




memang gedik gila lah time nie. 2 orang pon jadi kerja.
banyak gambaq tak jadi sebab aku. heh

asignment tak buat-buat jugak. haha

( ̄へ ̄)

tapi happy saja.
thanks dear !
nanti jumpa lagi.


(٣◕‿◕Կ)

p/s : ana, nanti makan lah banyak-banyak tau. awak dah kurus sangat tu. pape pon awak tetap cun. ini tak bodek tahu.. ini serius. ╮(─▽─)╭

2 comments:

Sarah Mnasir said...(✿ ♥‿♥)

thnk you dtg blog IZARA..

dtg mlawat sini :)

Miss Lexus said...(✿ ♥‿♥)

welcome :)
nnt dtg lah lg...sy jamu aiskerim... hehe ^^,